Klawiatura w Ubuntu

Szkorbik szkorbik75 w o2.pl
Śro, 14 Wrz 2005, 04:07:05 CDT

Witam !!

Przeszukałem forum i neta, ale nie znalazłem rozwiązania mojego problemu. Polega on na tym, że u mnie instalacja czy odpalanie z Live'a kończy się zanim się zacznie. Klawiatura reaguje do momentu wyboru trybu instalacji. Następnie następuje ładowanie i gdy dochodzi do wyboru języka to umarł w butach. Nic nie reaguje. Na innym kompie płytka live działa bez zarzutu. Myślałem, że to wina klawiatury, ale przećwiczyłem u siebie instalacje na innej klawiaturze PS oraz USB i efekt jest ten sam. W biosie wspomaganie klawiatury USB mam włączone. Mam tez na płytce puppy linux livie i ten działa bez najmniejszego problemu.
Nazwa płyty głównej MSI MS-6323 (2 PCI, 1 AGP, 1 AMR, 2 DIMM, Audio)
Mikroukład płyty głównej VIA VT82C694X Apollo Pro133A
Pamięć fizyczna 128 MB (PC133 SDRAM)
Typ BIOS'u Award Modular (01/12/01)
Grafika nvidia tnt 32 MB
Dystrybucja Ubuntu 5.04 oryginalna płytka.
Ma ktoś może pomysł jak to obejść??

Pozdrawiam
Norbert
"Nigdy nie jest tak źle, aby nie mogło być gorzej"