Lifrea w Breezy

Wit Wilinski madman w linux.bydg.org
Śro, 14 Wrz 2005, 03:52:36 CDT

On Wed, 14 Sep 2005 10:41:14 +0200
Maciej Chojnacki <byte w byte.livenet.pl> wrote:

> Czy komuś jeszcze Liferea nie zapamiętuje wielkości swojego okna? Po
> schowaniu do traya i ponownym wywołaniu okno automagicznie się
> pomniejsza. Sprawdziłem Bugzillę, nikt nie zgłaszał takiego błędu.

Z liferea mam inny problem - ciagle pokazuje te same naglowki (tzn. te
same wiadomosci pojawiaja sie jako nowe). Ale ten problem jest
zgloszony, a blad tkwi po stronie autorow feedow...

PS. Tak, zyje. Rzadko sie odzywam, bo jestem teraz w Danii i nie mam
dostepu do sieci z domu:/ Ale to sie zmieni;)

--
[ JID: madman w jabber.autocom.pl ] [ Mobile: +4527499228 ]