Problem z Gnome - dziwny komunikat ~/.xsession-errors

Piotr Szymczak szymczak_piotr w o2.pl
Nie, 28 Sie 2005, 05:35:21 CDT

Witam

Mam  Ubuntu Hoary Hedgehog 5.04 wszystko ładnie śmigało - oczywiście z
początkowymi  problemami  z  wielkością  czcionek (za duże) i brakiem
dźwięku  ale  udało  się .... Instalowałem już nie 1 raz wiec poszło w
miarę  sprawnie  pod  koniec dnia chciałem zainstalować parę programów
tak  dla  testu  (więc  posługiwałem  się  Synaptic-kiem bo tam ładnie
opisane   do  czego  dany  program)  i  zainstalowałem  hurtowo  sporo
programów  po  czym zrobiłem restart Gnoma (Ctrl+Alt+Delete)no i gnome
nie  chce  wystartować Pojawia się ekran powitalny w którym mam wpisać
użytkownika  i hasło ale po wpisaniu automatycznie pojawia się info ze

>  Twoja  sesja  trwałą  krócej  niz 10s Jezeli nie było to związane z
> samodzielnym  wylogowaniem  się  moze  oznaczać  brak  miejsca  albo
> problemy  z  instalacją.  Zaloguj  się  w  trybie awaryjnym i napraw
> problem Ponizej jest mozliwośc podgladu pliku ~/.xsesion-errors

A W tym pliku jest takie info:

> gedit ~/.xsession-errors
>
> -----------------------------
> /etc/gdm/PreSession/Default: Registering your session with wtmp and utmp
> /etc/gdm/PreSession/Default: running: /usr/bin/X11/sessreg -a -w /var/log/wtmp -u /var/run/utmp -x "/var/lib/gdm/:0.Xservers" -h "" -l ":0" "szymczak"
> /etc/gdm/Xsession: Beginning session setup...
>
> ** (gnome-session:13633): WARNING **: Unable to read ICE authority file: /home/szymczak/.ICEauthority

Zupełnie nie wiem jak to ruszyć a reinstalka mi się nie uśmiecha,,,

--
Pozdrowienia,
 Piotr Szymczak

---
Baza sygnatur wirusow (VPS): 0534-4, 2005-08-26
Przetestowano na: 2005-08-28 12:35:22