wine

CoSTa/marsmellow costa w people.pl
Wto, 23 Sie 2005, 16:09:33 CDT

Dnia 23-08-2005, wto o godzinie 19:28 +0200, es_uomikim napisał(a):

> Ale ja na prawde _czytałem_ man apt-get ....w zwiazku z powyższym _znam_
> polecenie 'apt-get --purge remove (...) ', ba nawet na wszelki wypadek
> specjalnie przejrzałem pliki ukryte znajdujące się w $HOME. No i
> dodatkowo wyczysciłem cache apt-get'a. i tak dalej....

ależ wierzę. problem w tym, że instalowałeś soft nie tylko z paczek
ubuntu ale także z sourceforge. a co te paczki (czy w jakiej to formie
jest dystrybuowane) instalują i gdzie - to już trzeba by sprawdzić.

> No chyba, ze paczki z sourceforge mają jakieś magiczne moce tworzenia
> zakamuflowanych plików konfiguracyjnych itp - w co jakoś watpię...

nie wiem, nie instalowałem, nie czytałem co robią i gdzie więc milczę.
szczerze w to jednak wątpię. raczej gdzieś siedzi jakiś symlink albo coś
takiego i się biednemu wine miesza gdzie jest biblioteka. strzelam
teraz. równie dobrze może to być wpływ wybuchającej supernowej.

--
CoSTa/marsmellow
costa(at)kofeina.net | http://costa.kofeina.net