wine

Emil Oppeln-Bronikowski opi w cyb3r.org
Wto, 23 Sie 2005, 14:48:00 CDT

On Tuesday 23 of August 2005 17:28, es_uomikim wrote:

> Ale ja na prawde _czytałem_ man apt-get ....w zwiazku z powyższym _znam_
> polecenie 'apt-get --purge remove (...) ', ba nawet na wszelki wypadek
> specjalnie przejrzałem pliki ukryte znajdujące się w $HOME. No i
> dodatkowo wyczysciłem cache apt-get'a. i tak dalej....

 Tylko, że CoSTa ma rację. Ilekroć instalowałem Wine, wystarczały kroki które
wymienił. Odpalałem tak kilka dużych i małych pozycji. Nie wiem, czemu to u
Ciebie nie działa.

> No chyba, ze paczki z sourceforge mają jakieś magiczne moce tworzenia
> zakamuflowanych plików konfiguracyjnych itp - w co jakoś watpię...

 A spróbuj no może dodać sobie jakiegoś usera, i u niego odpalić
konfiguracje. :-) Strzelam zupełnie w ciemno, bo z takim problemem jak Twój
jeszcze się nie spotkałem.

--
 Emil Oppeln-Bronikowski, http://bronikowski.com