wine

CoSTa/marsmellow costa w people.pl
Wto, 23 Sie 2005, 10:58:12 CDT

Dnia 23-08-2005, wto o godzinie 14:04 +0200, es_uomikim napisał(a):

> ...a moze jednak nie ?

jednak upieram się przy swoim. mnie działa bez problemów :)

> w poprzedniej wiadomości wysłałem loga z wine zainstalowanego z paczek
> ubuntu, z oficjalnych repozytoriów, zainstalowanego apt-get'em...

na moje oko niepotrzebnie zamieszałeś z pakietami z sourceforge. trzeba
to teraz jakoś odinstalować, z plikami konfiguracyjnymi włącznie. a więc
apt-get --purge remove i wywalić wszystko co ma jakiś związek z wine.
nie mam pojęcia co i gdzie zapisują pakiety z sourceforge więc
wypadałoby sprawdzić czy coś gdzieś jeszcze nie siedzi. po wywaleniu
wszystkiego zainstalowałbym po prostu wine jeszcze raz, skonfigurował i
powinno chodzić bez problemów.

> zainstalowałem dokładnie to samo: wine, wine-utils, libwine, winesetuptk
> - darowałem sobie tylko libwine-arts i wine-doc.
> loga z błędem który wychodzi przy odpalaniu czegokolwiek wysłałem w
> poprzednim mailu....

no i fajnie, że logi wysyłasz. czas na wyciąganie z nich wniosków.
najwidoczniej jednak coś nie teges z paczkami z sorceforge stosowanymi w
ubuntu. nie wiem, nie kombinowałem w ten sposób.

> gdyby to było takie proste to raczej nie pisałbym tu : >

to raczej jest proste. wszystko to razem przed wyjściem dziś rano do
roboty zajęło mi jakieś 10 minut (włączając szukanie drobnego
windowsowego programiku inszego niż notatnik :))...

po mojemu - wywal wszystko i wszelkie ślady istnienia wine z systemu.
zainstaluj z paczek. baw się dobrze.

--
CoSTa/marsmellow
costa(at)kofeina.net | http://costa.kofeina.net