wine

es_uomikim es_uomikim w op.pl
Wto, 23 Sie 2005, 07:04:21 CDT

CoSTa/marsmellow wrote:

>może dlatego, że działa bez problemów? aż przed chwilą zainstalowałem to
>wine. wszystko gra i buczy jak należy:

...a moze jednak nie ?

w poprzedniej wiadomości wysłałem loga z wine zainstalowanego z paczek
ubuntu, z oficjalnych repozytoriów, zainstalowanego apt-get'em...

>costa w costahome:~$ sudo aptitude install wine wine-doc wine-utils
>winetools libwine libwine-arts winesetuptk

zainstalowałem dokładnie to samo: wine, wine-utils, libwine, winesetuptk
- darowałem sobie tylko libwine-arts i wine-doc.
loga z błędem który wychodzi przy odpalaniu czegokolwiek wysłałem w
poprzednim mailu....

gdyby to było takie proste to raczej nie pisałbym tu : >

pozdr,