wine

es_uomikim es_uomikim w op.pl
Pon, 22 Sie 2005, 15:35:57 CDT

>wywal to co instalowałeś z sourceforge, zainstaluj normalną paczkę,
>zainstaluj winesetuptk i skonfiguruj wine. stwórz jakiś katalog, który
>będzie robił za "fake windows partition" i po prostu wskaż ten katalog
>przy konfiguracji. jakiś czas temu, kiedy bawiłem się wine, żadnych
>problemów z konfiguracją nie było. trza było tylko zrobić to, co
>konfigurator zaleca.

wywaliłem i przy odpalaniu czegokolwiek zawsze ten sam błąd:

/usr/lib/wine/wine.bin: error while loading shared libraries:
libwine.so.1: cannot open shared object file: No such file or directory
Wine failed with return code 127

..to samo co poprzednio (oczywiscie libwine jest i to w ,,najnowszej
wersji'' - czytaj: tu najnowszej wersji dostępnej z repozytoriów
ubuntu). Poza tym nie do końca rozumiem czemu _starsza_ paczka z
repozytoriów ubuntu ma byc lepsza niż nowsza ze strony projektu, hm? : >

pozdr,