wine

es_uomikim es_uomikim w op.pl
Pon, 22 Sie 2005, 10:17:20 CDT

>Nie wiem, co to jest 'winetools' - nie mam czegoś takiego zainstalowanego.
>Korzystam z wine - instalacja z pakietu w dystrybucji Ubuntu.
>Do konfiguracji katalogów używałem winesetup z pakietu winesetuptk.
>
>-tt.

I owszem ze starym wine, tym z paczek ubuntu konfigurowalo sie to przez
'winesetuptk', tyle, że przy instalacji wine z paczek z sourceforge
apt-get mi usówa winesetuptk....i vice versa...

Czytanie list pakietów... Gotowe
Budowanie drzewa zależności... Gotowe
Następujące pakiety zostaną USUNIĘTE:
wine
Zostaną zainstalowane następujące NOWE pakiety:
winesetuptk
0 aktualizowanych, 1 nowo instalowanych, 1 usuwanych i 1 nieaktualizowanych.
Konieczne pobranie 0B/840kB archiwów.
Po rozpakowaniu zostanie zwolnione 52,7MB miejsca na dysku.
Czy chcesz kontynuowaæ [T/n]?

pozdr,