wine

Tomasz Toczyski Tomasz.Toczyski w isep.pw.edu.pl
Pon, 22 Sie 2005, 09:55:24 CDT

es_uomikim:

> Tyle, ze (podobno) windowsa wcale nei potrzebuję... wystarczy tylko
> skonfigurować wine odpowiednio i stworzyć 'fake windows partition' (czy
> jakkolwiek sie to zwie). Podobno w skonfigurowaniu wine mialo mi pomóc
> winetools, które niestety jedyną rzeczą jaką robi jest uruchamianie sie
> i nic ponadto...

Nie wiem, co to jest 'winetools' - nie mam czegoś takiego zainstalowanego.
Korzystam z wine - instalacja z pakietu w dystrybucji Ubuntu.
Do konfiguracji katalogów używałem winesetup z pakietu winesetuptk.

-tt.