Kubuntu-FAQ

,,, jackalek w klej.net
Pią, 12 Sie 2005, 08:54:54 CDT

On Fri, Aug 12, 2005 at 03:29:21PM +0200, Emil Oppeln-Bronikowski wrote:

>  Noo. Ja wie, zasadniczo zapewnia to Subversion.

ale przy jednym pliku ?
działa to chyba fajnie jak jest wiecej plików i ktos sie bierze za konkretny plik.
a jak jest jeden to cos nie tego..

>  https://wiki.ubuntu.com/SubversionHowtoPL -- po coś to pisałem. ;)

hmm, czytam

>  W jakim sensie?

w sensie ze mam na konsoli np u gory oryginał a na dole sobie wersej którą pisze.
ekran podzielon powiedzmy na pół.

cos w ten deseń

ps. wiem ze są okienka w x ale ja korzstam _tylko_ z konsoli (pracuje zdalnie na ssh)