...towards 'interoperability'

Wit Wilinski madman w linux.bydg.org
Czw, 11 Sie 2005, 04:11:11 CDT

On Wed, 10 Aug 2005 23:34:29 +0200
Rafal Zawadzki <bluszcz w jabberpl.org> wrote:

> Ale... czym się różni to od KDEowego kontactu? Jego możliwości integracji z
> LDAP, webdavem, kalendarzami, komunikatorem, posiada nawet program
> wyświetlający summary pod konsolą etc...

No wlasnie... jeden z Was pisal o Evolution, drugi o Kontact. Nikt
chyba nie zauwazyl tego o co mi konkretnie chodzilo - bazy danych
istniejacej w systemie _niezaleznie_ od zainstalowanego desktopu i
innego oprogramowania. Bazy, ktora istnialaby nawet bez srodowiska
graficznego, na maszynach serwerowych. O problemach z lockami w SQLite
nie wiem za wiele - nie testowalem go jeszcze w takich zastosowaniach.
Jezeli faktycznie jest to problemem, moze ktos moglby zaproponowac cos
lepszego?

--
[ JID: madman w jabber.autocom.pl ] [ http://madman.2ya.com ]