iproute2 i htb

Łukasz Łazarecki b005t3r w tlen.pl
Śro, 10 Sie 2005, 16:53:31 CDT

jackalek wrote:
> sam nad tym walczylem swego czasu.
> W sumie problemu nie rozwiązlem.
> Korzystam z niceshapera - niby ustawiony ze powinien router przycinac
> nie robi tego jednak. Userów ładnie przycina tu nie mam zastrzeznien.
> W sumie to chcialem to wszystko zrobić za pomoca iptablesów ale
> okazało sie ze te kolejki htb jakies dziwne i nie działa jak powinny.
> Największy mój problem polegął na  powolnym zbieraniu sie htb.
> Zanim sie zorientował ze mam załadowane łącze i ktoś inny chce wysłac
> wazny pakiet (ssh, irc itp) to mijał spory kawalek czasu (rzedu
> [...]

Ja znalazlem to: http://www.slackwarepl.eu.org/content/view/93/2/
jest tu lista paczy i narzedzi + dwa skrypty, ktore same to wszuystko
sciagaja i kompiluja. Nieceshapera oleje, bo to chyba tylko nakladka na tc
i iptables, postaram sie napisac cos samemu. Jak cos mi wyjdzie, to podesle
skrypty.

--
"Oh, so they have internet on computers now"
                          -- Homer J. Simpson

Pozdrawiam
Łukasz Łazarecki

b005t3r w tlen.pl