...towards 'interoperability'

Rafal Zawadzki bluszcz w jabberpl.org
Śro, 10 Sie 2005, 16:34:29 CDT

Dnia środa 10 sierpień 2005 22:58, Wit Wilinski napisał:
> Mam taki (jak zwykle kontrowersyjny ;) pomysl dotyczacy integracji
> wielu elementow programow uzytkownika. Mam na mysli globalna (dla
> danego uzytkownika) baze zawierajaca kontakty, kalendarz, notatki,
> liste todo.
>
> Baza ta znajdowalaby sie np. w ~/.pimdb i byla w formacie SQLite - co
> ulatwia wiele pozniejszych zastosowan. Rozne programy (klienty
> pocztowe, kalendarze, ksiazki adresowe) moglyby odwolywac sie do
> wspolnej bazy. Ba, latwo moznaby nawet napisac programik, ktory
> wyswietla 'summary' na dany dzien przy logowaniu na konsoli.

> [...]

Ale... czym się różni to od KDEowego kontactu? Jego możliwości integracji z
LDAP, webdavem, kalendarzami, komunikatorem, posiada nawet program
wyświetlający summary pod konsolą etc...

To o czym piszesz jeden z wielu elementów pakietów groupware...

Wydaje mi się, że każdy kto chciał coś takiego sobie zintegrować, już to
zrobił.

bluszcz

--
Rafal Zawadzki  [jid/mail: bluszcz w jabberpl.org]
  [homepage: http://jabberpl.org ]