Dystrybucja na domowy serwer-router

Łukasz Łazarecki b005t3r w tlen.pl
Pon, 8 Sie 2005, 09:03:14 CDT

Krzysztof Grygoruk wrote:

> PLD będzie git - kernel, iptables i iproute gotowe z distra pod
> shaper-a - cóż wiecej chcieć do routera?

Dzieki, ale zainstalowalem slacka :)
Tez mam iptables i iproute2 z htb, wiecej mi chyba nie trzeba. Tak naprawde
to szukalem czegos, co moznaby latwo i bezbolesnie zupgrejdowac, ale po
chwili namyslu doszedlem do wniosku, ze nie bardzo jest po co taki system
upgrejdowac, a jak bede mial jakis wazny powod, to i slacka mozna (tylko
bardziej "na piechote").

--
"Oh, so they have internet on computers now"
                          -- Homer J. Simpson

Pozdrawiam
Łukasz Łazarecki

b005t3r w tlen.pl