Dystrybucja na domowy serwer-router

Wit Wilinski madman w linux.bydg.org
Pią, 5 Sie 2005, 01:11:09 CDT

On Fri, 5 Aug 2005 00:41:42 +0200
Rafal Zawadzki <bluszcz w jabberpl.org> wrote:

> to jego zaleta?
Oczywiscie - porownujac np. z debianem, gdzie do wszystkiego dodane jest pare warstw abstrakcji (co tez ma swoje zalety i wady). Mozna powiedziec ze slack to taki "raw linux" - niczego nie zrobi automatycznie i zmiana jednego pliku ma taki skutek, jak sie zamierzalo ;)

> tzn?
Zaczynajac od innych nazw urzadzen a na innych nazwach interfejsow sieciowych i innych narzedziach konczac ;)
Nie mowie ze lepszy, czy gorszy - tego nie wiem. Nie znam BSD na tyle, zeby mowic co lepsze a co gorsze. Podoba mi sie np. pomysl BSD'owego ifconfiga, ktory sluzy do zarzadzania wszystkimi interfejsami sieciowymi bez wyjatkow (czytaj nie ma oddzielnych narzedzi dla wireless). Brakuje mi natomiast (i z tego co wiem nie ma i nie zanosi sie ;) systemu plikow z journalingiem.

--
[ JID: madman w jabber.autocom.pl ] [ http://madman.2ya.com ]