Sklepik vol.2

Maciej Chojnacki byte w byte.livenet.pl
Wto, 2 Sie 2005, 15:03:51 CDT

Ja w sprawie sprzedaży koszulek, kubków, miśków itepe z logo Ubuntu.
Mako odpisał. Napisał tak:

---

The Ubuntu logo and name are registered trademarks of Canonical. We're
happy to grant permission for you to use the logo under the following
conditions:

 (a) You observe the logo usage rules described on our website at:
     http://www.ubuntulinux.org/ubuntu/TrademarkPolicy ;

 (b) Somewhere on the product you recognise that Ubuntu is a trademark
     of Canonical Limited.

The logo usage rules basically boil down to "use the logo as is -
don't mess with it" and I don't expect they should cause you any
trouble.

---

Otóż mam problem. Loga można znaleźć na przykład tutaj:

bez sloganu:
https://wiki.ubuntu.com/UbuntuArtwork?action=AttachFile&do=get&target=UbuntuLogo.png

ze
sloganem:https://wiki.ubuntu.com/UbuntuArtwork?action=AttachFile&do=get&target=UbuntuStrapLogo.png

Problem polega na tym, jak wkomponować trademark w logo żeby "don't mess
with it". No chyba żeby zaprojektować sporą płachtę, gdzie logo będzie
widniało centralnie a trademark gdzieś dużo poniżej, małą czcionką. Na
kubkach - może być. Ale na koszulkach? No chyba żeby w przypadku
koszulek dać logo na piersiach a trademark na plecach :)

Request for comments.

--
Maciek
http://pl.ubuntuguide.org