Instalacja na Windows XP

Przemyslaw Kujawski prkujawski w poczta.tyszkiewicz.edu.pl
Wto, 2 Sie 2005, 05:13:27 CDT

Maciej Chojnacki napisał(a):

>Nie masz za co przepraszać, każdemu się zdarza :)

>gpqrted, qtparted - nigdy nie używałem, ale chyba potrafią przekształcać
>partycje bez utraty danych? Ktoś tego uzywał?

Zgadza się. Z tego co wiem to i gparted i qtparted korzystają ntfsresize
i potrafią zmieniać rozmiar partycji ntfs. Najlepiej do tego celu będzie
chyba użyć jakiejś dystrybucji typu LiveCD, która zawiera w sobie jeden
z tych programów.

Pozdrawiam
Przemek