evolution - zachowanie konfiguracji...

Wit Wilinski madman w linux.bydg.org
Nie, 31 Lip 2005, 07:27:16 CDT

On Sun, 31 Jul 2005 14:18:57 +0200
Shot - Piotr Szotkowski <shot w hot.pl> wrote:

> GConf? Patrz sygnaturka. :o)
>
> Ogólnie rzecz biorąc - tak jak radził Maciek Łagun w [1], poza
> ~/.evolution trzebaby przenieść jeszcze to, co Evo trzyma sobie
> w GConfie, chociażby w ~/.gconf/apps/evolution - uprzednio zatrzymując
> GConfToola.

troche OT...

Co do tej sygnaturki... gconf to dosc marne odtworzenie rejestru Microsoftu, udajace pliki konfiguracyjne. I tak nie jest czytelne dla ludzi, a dla komputera tylko spowalnia odczyt konfiguracji. Mogliby pomoc w rozwoju elektry (to tez szkaradne;) a nie tworzyc swoje od podstaw.
Moje 3gr - caly gconf tylko utrudnia zycie userom

--
[ JID: madman w jabber.autocom.pl ] [ http://madman.2ya.com ]