Thunderbird i kodowanie siga

Łukasz Łazarecki b005t3r w tlen.pl
Śro, 27 Lip 2005, 15:44:05 CDT

> Hm. No aż sobie tego Thunderbirda zainstaluję, moment. [Time passes.
> It is getting dark. You are likely to be eaten by a grue.] Ok. :o)
>
> No więc zrobiłem sobie plik sig, wpisałem do niego (w UTF-8) gżegżółka,
> ustawiłem kodowanie wychodzące na ISO-8859-2 i doszło poprawnie
> zakodowane (treść i sygnaturka). Debianowy mozilla-thunderbird 1.0.2-3.

ĘĄŚŻŹĆÓŁŃ
ęąśżźćółń

Jak pisze w thunderbirdzie, to wszstko jest OK, ale jak mi wczytuje siga,
to jzu sie literki brzydko mowiac pieprza. Nie moge rozgryzc tego gdzie
jest problem. Plik zapisuje w leafpadzie do UTF-8 i mam krzaki.

--
"Oh, so they have internet on computers now"
                          -- Homer J. Simpson

Pozdrawiam
Lukasz Lazarecki

b005t3r w tlen.pl