Bugzilla (było: problemy z modular xorg)

Shot - Piotr Szotkowski shot w hot.pl
Śro, 27 Lip 2005, 15:16:33 CDT

Hej.

Wit Wilinski:

> U mnie teraz juz breezyowy xorg tez ;)
> Ale dobre pol godziny zmarnowalem na ten upgrade, a moze i godzine.

Ja na upgrade z XFree86 do X.org przeznaczyłem sobie na wszelki
wypadek całą przedzeszłą niedzielę, ale zatrybiło od ręki.

> BTW. bugzilla makin' me mad... przydaloby sie jakies nowe narzedzie.

Malone się rozwija. Nie żeby jakoś oszałamiająco, moje ostatnie
doświadczenia (#1559) były co prawda mocno z gatunku "aleossohozi?",
niemniej od Bugzilli wszystko lepsze.

> Podobal mi sie cytat developera systemu Syllable OS: "if i was to
> use bugzilla when i was a tester, i'd quit and become a gardener" ;)

Sigbase updated. :o)

Pozdrav
-- Shot
--
  I don't see what C++ has to do with keeping people from shooting themselves
  in the foot. C++ will happily load the gun, offer you a drink to steady