Ubuntu i laptop

Kuba kuba.podgorski w gmail.com
Wto, 26 Lip 2005, 15:29:13 CDT

Witam, jeszcze ja dorzucę swoje 5 groszy. Niecały rok temu kupiłem
HP/Compaq nx9020. Potrzebny był mi system na gwałt. Ponieważ od kilku
lat byłem przyzwyczajony do Debiana spóbowałem UBuntu 4.10  i nie
zawiodłem się - wszystko ładnie działa i szybko chodzi.
Nawet nie eksperymentuje z dist-upgrade. Jak mi czegoś naprawde
potrzeba to wtedy zupgraduje lub nawet czasem skłaniam się do
kompilacji ze źródeł. Także polecam jak najbardziej - laptop + Ubuntu
nie boli.
Taka może informacja na koniec.  Jak kupowałem laptopa wybrałem opcję
z FreeDOS-em. Jeśli chodzi o same koszty to było taniej jakieś 500
PLN.

A pytanie z mojej strony czy ktoś do swoich mini-cudek instalował
kartę TV na PCIMCIA i jak wtedy całość się zachowuje - dzięki za
wszelką odpowiedź.

Pozdrawiam,
--
()  ascii ribbon campaign - against html mail
/\  .: Kuba Podgórski :.