Ubuntu i laptop

Michal Kastelik michal_kastelik w poczta.onet.pl
Wto, 26 Lip 2005, 14:32:20 CDT

Dnia 26-07-2005, wto o godzinie 21:19 +0200, Emil Oppeln-Bronikowski
napisał(a):

>   P2 w 400. Wysłużony, ale nadal bardzo dobry. Ubuntu wykryło wszystko,
> łącznie z radiówką, poza muzyką która jest na ISA. Cóż, ISA i Linux nigdy
> jakoś nie chodziły od ręki. Nie było to jednak nic, czego nie można
> naprawić. Teraz działa mi absolutnie wszystko, łącznie z hibernacją. Ale
> myślę, że to akurat zasługa dobrych modułów i programów do Toshiby.
>
> --
>   Emil Oppeln-Bronikowski, http://bronikowski.com
>   :-)

Dręczy mnie pytanie, dlaczego Comes (producent aristo) dołącza właśnie
Fedorę do swoich laptopów, może prostota instalacji, nie wiem.
Ale wydaje mi się, że lepszym rozwiązaniem byłoby dołączanie Ubuntu
(szybsza instalacja niż FC3 napewno).

Mielibyśmy wtedy niezłą reklamę dystrybucji, może napiszemy jakiś
"oficjalny list" w tej sprawie?