Zobaczcie to

Emil Oppeln-Bronikowski opi w cyb3r.org
Wto, 26 Lip 2005, 14:11:05 CDT

On Mon, 25 Jul 2005 21:19:46 +0200, Shot - Piotr Szotkowski <shot w hot.pl>
wrote:

> Powtórzę - mi chodzi o moralną ocenę zarabiania na sprzedaży tłoczonych
> przez Canonical płytek.

  Nie odpisuję Piotrkowi, ale ogólnie. Może wiecie, że miałem problemy z
dostępem do Internetu. OK, lecimy.

  Witam wszystkich w nowym wieku. Nie, nie chodzi mi o to, że sprzedawanie
darmowych płytek jest legalne bądź nielegalne. Dokładniej, mam to w nosie.
Decyzję o wyrzuceniu aukcji podemjmuje Allegro. Nie ja, nie Shot. Ja, jak
każdy inny użytkownik Allegro, mam prawo zgłosić moje wątpliwości. Allegro
może, ale nie musi iść za moim tokiem rozumowania i usunąć aukcję.

  Tak, uważam że sprzedawanie płytek które zostały wysłane za pieniądze
Marka, to, za przeproszeniem, chujnia. Tak jak ktoś już wcześniej zwrócił
uwagę, kasa która jest wyrzucona w ShipIt Ubuntu, nie idzie na inne,
niemniej ciekawe, projekty. Nie pozwolę, jeśli tylko będę miał taką
możliwość, żeby banda frajerów żywiła się pracą innych ludzi. Nie, bo nie.
Podam Wam przykład. Moja dziewczyna jest fanką fretek (w naszej
nomenklaturze, użytkowniczą;-). Na Allegro jest X aukcji dotyczących
żywych fretek. Nikt właściwie nie robi z tego powodu problemu. Kiedyś ktoś
wystawił parotygodniową fretkę na aukcję. Na Fretkoforum (forum dla
użytkowników fretek) natychmiast zbiła się koalicja mająca na celu wyciąć
gościa z Allegro. Takie maluchy powinny spędzać czas przy matce. Wiadomo,
że sprzedający kierował się tylko chęcią zysku. Po interwencji aukcja
została zdjęta. Społeczność fretkowa dokonała aktu czyszczenia sieci z
ludzi czerpiących forsę z nieszczęścia maluchów. Każda płytka ShipIt, czy
Wam się to podoba, czy nie to pieniądze odebrane Afrykańskim szkołom.

  Wierzę w wolność. Wolność, która jest tak wielka, że wielu ludzi nie
potrafi się w niej poruszać. Oni mają prawo próbować nadużyć mojej
wolności, ja natomist jestem wolny do użycia wszelkich dostępnych mi
środków, by mojej wolność bronić.

  Co do biadolenia. Biadolą obrońcy odsprzedawania prezentów. Napisalem
proposal do Canonical, co do zmian w ShipIt przed wydaniem Breezy.

  Napis ,,not for sale'' i tak nie powstrzyma ,,Prawdziwych Polskich
Bjznesmanów'', ale może choć wytrąci argument z ręki ludzią, mówiącym, że
co jest zgodne z literą prawa, musi być od razu dobre.

--
  Emil Oppeln-Bronikowski, http://bronikowski.com
  :-)