Zobaczcie to

Tomasz Toczyski Tomasz.Toczyski w isep.pw.edu.pl
Pon, 25 Lip 2005, 13:58:12 CDT

Shot - Piotr Szotkowski:
> Moim zdaniem znacznie bardziej by ich zachęciła informacja, że można
> mieć 100 instalek systemu za cenę 0 zł, prosto z ShipIt. Nie zauważyłem,
> żeby ta aukcja o tym wspominała.

Masz rację.

> Wiesz, wszystko byłoby ok, gdyby ten ktoś z Allegro na
> tym nie *zarabiał* - niech sprzedaje po kosztach wysyłki.

Tak jak już pisałem: Jeśli nie podoba Wam się, że on zarabia, to sami
wystacie konkurencyjną aukcję non-profit, zamiast tu bezproduktywnie
biadolić. Wykosilibyście cenowo tego allegrowicza i byście się przyczynili
do szerszej promocji Ubuntu.

> Z tego co się orientuję, ogólną ideą jest coby płytki z ShipIt
> *rozdawać*, i z tego co wiem tak właśnie robią osoby "od nas",
> które tłoczone Ubuntu z Canonical zamówiły.

Więc macie prawo czuć się lepszymi.

> Rozumiem, że *zarabianie* na czymś, co ktoś za darmo w dobrej wierze
> komuś *dał* (ponosząc koszty tłoczenia i przesyłki z zagranicy) jest
> dla Ciebie jak najbardziej honorowe?

Nie twierdze, że jest to jakieś honorowe.
Jest to natomiast w moim mniemaniu dozwolone przez Canonical.
Gdyby Canonical sobie nie życzył sprzedaży, to by wyraźnie to napisał.
Czy uważacie, że w Canonical są na tyle głupi, że *zapomnieli* o tym
napisać?

-tt.