ubuntu multimedia

Shot - Piotr Szotkowski shot w hot.pl
Sob, 23 Lip 2005, 13:20:28 CDT

Witam.

Maciej Chojnacki:

> Używanie Marillata nie jest zalecane, ponieważ wszystkie potrzebne
> Ubuntu pakiety zostały przeniesione do backportów lub hoary-extras.
> Brakuje bodajże tylko Acrobata w wersji 7.

hoary-extras i Breezy mają 7.0:

shot w dawid:~$ apt-cache policy acroread
acroread:
  Installed: (none)
  Candidate: 5.10-0.2
  Version table:
     7.0-0.9 0
          1 http://archive.ubuntu.com breezy/multiverse Packages
     7.0-0.9~5.04ubp2 0
        499 http://ubuntu-backports.mirrormax.net hoary-extras/restricted Packages
     5.10-0.2 0
        500 http://archive.ubuntu.com hoary/multiverse Packages
shot w dawid:~$

Pozdrav
-- Shot
--
        <Firiel> właśnie w Wordzie, w okienku "wpisz pytanie do pomocy"
        <Firiel> wpisałam "jaki jest sens życia?"