http://ubuntu.pl

Paweł Kolankowski paool.k w gmail.com
Sob, 23 Lip 2005, 01:53:51 CDT

> Spojrzalem wlasnie na łebforum ubuntu i... sie przerazilem. To co ludzie tam wypisuja...
> Moja niechec do "forow" wzrosla jeszcze bardziej (chociaz ich nie lubilem ;)
>
> Przegladalem tak te fora, i widac ze ludzie poprostu nie czytaja - ciagle widac te same bzdurne pytania, a poszukac nikomu sie nie chce.

Niestety to prawda ale co zrobic ludziom, ktorym wygodniej zalozyc
temat i czekac az ktos poda gotowe niz poszukac... :/

Gdzie sa moderatorzy? Sa, ale przeciez nie bedziemy usuwac kazdego
postu z glupim pytaniem (co nie znaczy ze nic nie sprzatamy :P ),
ubuntu jest przyjazna dystrybucja i zlym pomyslem byloby zrazic do
niej nowych uzytkownikow (zupelnie nowych, zielonych w linuksie). Na
ubuntuforums.org jest bardzo przyjazna atmosfera i podobna staramy sie
wprowadzac u nas :)