Planeta

Michal Kastelik michal_kastelik w poczta.onet.pl
Pią, 22 Lip 2005, 15:05:22 CDT

Dnia 22-07-2005, pią o godzinie 21:59 +0200, Maciej Chojnacki
napisał(a):

> I o to chodzi! Teraz muszę znaleźć jakieś swoje sensowne zdjęcie. To
> może być trudne...
>
> --
> Maciek
> http://pl.ubuntuguide.org
> http://byte.livenet.pl

:-), ja doszedłem to tego tak: nie mam jeszcze idealnego zdjęcia, więc
trzeba je w końcu zrobić - no to stanąłem prosto, pstryk po oczach i tak
powstało idealne zdjęcie.