podrecznik Ubuntu

CoSTa/marsmellow costa w people.pl
Pią, 22 Lip 2005, 11:17:39 CDT

Dnia 22-07-2005, pią o godzinie 12:12 +0200, Wit Wilinski napisał(a):

> Tak uwazasz? Fakt, ksiazki maja zwykle tekst drukowany szeryfowa. Jednak IMHO latwiejsza do czytania jest bezszeryfowa (przynajmniej tak jest na monitorze ;)

też wolę w wydawnictwach czcionki bezszeryfowe choć... dobry szeryf nie
jest zły :). zobaczymy jeszcze co będzie. jakaś free czcioneczka ładna
się znajdzie na pewno.

> Ale dobor czcionek pozostanie chyba na sam koniec - na razie nie mamy tresci :)

otóż to :). a co do treści - poscreenshotuję dzisiaj. wczoraj padłem jak
kawka po robocie i wstałem o północy :/

--
CoSTa/marsmellow
costa(at)kofeina.net | http://costa.kofeina.net