ubuntu multimedia

Przemyslaw Kujawski prkujawski w poczta.tyszkiewicz.edu.pl
Pią, 22 Lip 2005, 10:29:22 CDT

Wit Wilinski napisał(a):

>Hm... ostatnio mialem przeboje z video w ubuntu. Wiekszosci bibliotek w ubuntu albo nie ma, albo (jak libdvdread) sa skompilowane tak, ze i tak nie dzialaja;)

To dziwne ... u mnie dziala ;-)

>Co myslicie o tym, zeby zrobic repozytorium zawierajace normalne (w pelni dzialajace) wersje takich programow/bibliotek jak lame, libdvdcss, libdvdread, mplayer, libtheora, libxvid itp.
>Z tym ze mplayer jest optymalizowany pod konkretna maszyne (ja moge przygotowac binarki dla celeron mobile/pentium 4).

A co z universe/multiverse/marillat? Jeszcze nie zdazylo mi sie zebym w
ktorymkolwiek z nich nie znalazl potrzebnych mi kodekow.

>Uwazam ze aktualna sytuacja, ze zainstalowany system po prostu nie dziala (jak chodzi o odtwarzanie dzwieku i obrazu) jest chora i trzeba ja zmienic.

Ta sytuacja jest zblizona do tej w Fedorze i watpie zeby dalo sie ja
zmienic chociazby ze wzgledu na licencje/prawo patentowe.

>Moze utworzylibysmy repozytorium ubuntu-addons z wszystkimi potrzebnymi rzeczami?

A nie mozna np. sprobowac wrzucic tego do universe/multiverse?