ubuntu multimedia

bmp bmp.mail w gmail.com
Pią, 22 Lip 2005, 08:38:26 CDT

05-07-22, Wit Wilinski <madman w linux.bydg.org> napisał(a):
> Hm... ostatnio mialem przeboje z video w ubuntu. Wiekszosci bibliotek w ubuntu albo nie ma, albo (jak libdvdread) sa skompilowane tak, ze i tak nie dzialaja;)
>
> Co myslicie o tym, zeby zrobic repozytorium zawierajace normalne (w pelni dzialajace) wersje takich programow/bibliotek jak lame, libdvdcss, libdvdread, mplayer, libtheora, libxvid itp.

Gdybym tylko wiedział w jaki sposób mogę pomóc możecie liczyć na
wsparcie z mojej strony. Muszy tylko dodać, że niewiele potrafie, ale
bardzo chętnie nauczył bym się czegoś nowego pomagając przy tym innym
użytkownikom.

> Z tym ze mplayer jest optymalizowany pod konkretna maszyne (ja moge przygotowac binarki dla celeron mobile/pentium 4).
>
> Uwazam ze aktualna sytuacja, ze zainstalowany system po prostu nie dziala (jak chodzi o odtwarzanie dzwieku i obrazu) jest chora i trzeba ja zmienic.

Faktycznie jest to bardzo słaba strona Ubuntu, trzeba się troche
napracować, żeby obejrzeć jakiś film. Ja miałem największe problemy z
odtwarzaniem DVD.