ubuntu multimedia

Wit Wilinski madman w linux.bydg.org
Pią, 22 Lip 2005, 06:55:52 CDT

Hm... ostatnio mialem przeboje z video w ubuntu. Wiekszosci bibliotek w ubuntu albo nie ma, albo (jak libdvdread) sa skompilowane tak, ze i tak nie dzialaja;)

Co myslicie o tym, zeby zrobic repozytorium zawierajace normalne (w pelni dzialajace) wersje takich programow/bibliotek jak lame, libdvdcss, libdvdread, mplayer, libtheora, libxvid itp.
Z tym ze mplayer jest optymalizowany pod konkretna maszyne (ja moge przygotowac binarki dla celeron mobile/pentium 4).

Uwazam ze aktualna sytuacja, ze zainstalowany system po prostu nie dziala (jak chodzi o odtwarzanie dzwieku i obrazu) jest chora i trzeba ja zmienic.

Moze utworzylibysmy repozytorium ubuntu-addons z wszystkimi potrzebnymi rzeczami?

--
[ JID: madman w jabber.autocom.pl ] [ http://madman.2ya.com ]