podrecznik Ubuntu

barchanski w poczta.fm barchanski w poczta.fm
Pią, 22 Lip 2005, 05:02:51 CDT

Wit Wilinski napisał(a):

> IMHO nie mozna ze wzgledu na licencje. Druga sprawa to to, ze Comic
> wyglada fajnie na zaproszeniach na urodziny, ale do ksiazki ktora ma
> wygladac 'niby profesjonalnie' to juz tak srednio. Mysle ze wystarczy
> czcionka szeryfowa (tytuly rozdzialow) i bezszeryfowa (tresc - bo latwiej
> sie ja czyta)

Wit chyba miałeś na myśli czcionkę bez szeryfów na tytuły i szeryfową na treść gdyż to właśnie szeryfową (czyli taką jak Times New Roman) łatwiej się czyta.

Jeśli będziecie chcieli chętnie zrobię korektę tekstu podręcznika (albo przynajmniej części jeśli czasu nie starczy) pod względem poprawności stylistycznej.

Andrzej

INTERIA.PL z najlepsza wyszukiwarka... >>> http://link.interia.pl/f18a7