podrecznik Ubuntu

Wit Wilinski madman w linux.bydg.org
Pią, 22 Lip 2005, 04:58:53 CDT

On Fri, 22 Jul 2005 11:45:01 +0200
Przemyslaw Kujawski <prkujawski w poczta.tyszkiewicz.edu.pl> wrote:

> Moze Comic Sans MS?

IMHO nie mozna ze wzgledu na licencje. Druga sprawa to to, ze Comic wyglada fajnie na zaproszeniach na urodziny, ale do ksiazki ktora ma wygladac 'niby profesjonalnie' to juz tak srednio. Mysle ze wystarczy czcionka szeryfowa (tytuly rozdzialow) i bezszeryfowa (tresc - bo latwiej sie ja czyta)

--
[ JID: madman w jabber.autocom.pl ] [ http://madman.2ya.com ]