podrecznik Ubuntu

CoSTa/marsmellow costa w people.pl
Śro, 20 Lip 2005, 14:10:32 CDT

Dnia 20-07-2005, śro o godzinie 20:26 +0200, Wit Wilinski napisał(a):

> szczegolnie przy partycjonowaniu ;)

to zrozumiałe :)

> Robisz to na jakims emulatorze? (zeby nie popsuc prawdziwego dysku ;)

tak, oczywiście na emulatorze. virtual pc konkretnie. niejednokrotnie
przetestowany - działa jak należy włącznie z siecią.

> Przydalyby sie screeny i automagicznego partycjonowania i recznego. Jak w pierwszej 'sesji zdjeciowej' czegos zabraknie, bede krzyczal o wiecej ;)

ok. faktycznie, o tych różnych trybach partycjonowania nie pomyślałem :)

> Nie mowie ze sie spieszy gdzies, ale moznaby juz sie zaczac za to brac :>

jasne. powiedzmy - jutro się za to wezmę po robocie. png w 800x600
wystarczą? mnie do składu wystarczą :)

--
CoSTa/marsmellow
costa(at)kofeina.net | http://costa.kofeina.net