Brak polskiej klawiatury

Andrzej K. Appelt aappelt w neostrada.pl
Wto, 19 Lip 2005, 12:09:06 CDT

Wit Wilinski napisał(a):

>Przy reconfigure trzeba wybrac polska klawiature, a jak to nie dziala, mozna poprawic recznie /etc/X11/xorg.conf:
>
>Section "InputDevice"
>        Identifier      "Generic Keyboard"
>        Driver          "keyboard"
>        Option          "CoreKeyboard"
>        Option          "XkbRules"      "xorg"
>        Option          "XkbModel"      "pc105"
>        Option          "XkbLayout"     "pl"
>EndSection
>
>Tak to wyglada u mnie i dziala...

No niestety, ale przez modularyzacje X'ow jest troche problemow.
Aktualnie sa klopoty z xlibs i trzeba czekac na poprawe, co widac u mnie
;-) .
Do tego wszystkiego zmienily sie drivery i zamiast "keyboard" trzeba
wpisac "kbd".
No coz - uzywamy rozwojowej wersji - liczymy sie z problemami :-)

Andrzej K. "rraven" Appelt  aappelt w neostrada.pl