Czy ktoś wie jak skonfigurować Evolution?

Maciej Chojnacki byte w byte.livenet.pl
Pon, 18 Lip 2005, 02:35:33 CDT

Dnia 18-07-2005, pon o godzinie 09:24 +0200, Mariusz Kowalski
napisał(a):
> Mam pytanie jak skonfigurować evolution, aby działał jako czytnik grup.
> Czy jest to wogóle możliwe? Jeżeli nie to prośba o zareferowanie
> jakiegoś programu do tego celu. Z góry dzięki.

Najpierw edytujesz ustawienia konta. W zakładce "Odbieranie poczty" typ
serwera ustawiasz na "Usenet news". Potem już tylko "Narzędzia" ->
"Subskrybuj foldery...". Robiłem to raz i dawno temu, ZTCP działało
średnio. Na codzień używam Pan-a.

--
Maciek
http://pl.ubuntuguide.org