Cze뜻

Przemyslaw Kujawski prkujawski w poczta.tyszkiewicz.edu.pl
Sob, 16 Lip 2005, 08:28:05 CDT

bmp napisa(a):

>   Cze뜻 jestem nowy na li턢ie. Pragn si przywita i krtko
>przedstawic. Mam na imi Marcin, mieszkam w D켦rowie Grniczej.

Czesc.
Ja jestem z Jaworzna wiec calkiem blisko ...;-)

>   Linuxa u퓓wam od 3 lat, g농wnie jako stacji roboczej. Mam nadzieje,
>풽 bd mg podzieli si moimi do턻iadczeniami.
>
>                                 Pozdrawiam,
>
>                                 bmp

Okazja na pewno bedzie;-) Tak z czystej ciekawosci. Jakich/ej distro
uzywales wczesniej?

Pozdrawiam
Przemek

Wicej informacji o li턢ie dyskusyjnej ubuntu-pl