Ubuntu 5.10 Breezy i problemy ze startem iksów

Shot - Piotr Szotkowski shot w hot.pl
Pią, 15 Lip 2005, 03:26:37 CDT

Hej.

Wit Wilinski:

> Napisale ze brakuje mu modulow mouse, keyboard oraz ati...
> Proponuje reinstalowac pakiet xserver-xorg - nie wiem dlaczego
> tych plikow nie ma, ale to powinno pomoc;)

Ostatnie buildy zgubiły całą linijkę Depends:
http://lists.ubuntu.com/archives/ubuntu-users/2005-July/042213.html

Powinno się samo naprawić w najbliższym czasie. Póki co trzeba
doinstalować xserver-xorg-input-kbd i xserver-xorg-input-mouse
i bodajże zmienić w konfiguracji Driver "keyboard" na Driver "kbd".

Pozdrav
-- Shot, wracający do (tymczasowego, hopefully) niebytu
--
                 Belief in the supernatural reflects a failure
                 of the imagination.           -- Edward Abbey