A może by tak butik?

Wit Wilinski madman w linux.bydg.org
Pią, 15 Lip 2005, 03:03:14 CDT

On Fri, 15 Jul 2005 00:12:10 +0200
CoSTa/marsmellow <costa w people.pl> wrote:

> yeah, też mi się takie rozwiązanie bardziej widzi. mniej więcej z
> podobnych powodów. a takie pdf zawsze można sobie wydrukować i mieć pod
> ręką.

To moze wezmiemy sie do roboty? Ja zglaszam sie do napisania wstepu - nie wiem jak mi to wyjdzie, ale sprobuje. W jakim formacie bedziemy pisac? Mysle ze najlepiej zaczac w plikach tekstowych (UTF-8) zeby "skladacz" ;) mogl samemu sformatowac tekst.

--
[ JID: madman w jabber.autocom.pl ] [ http://madman.2ya.com ]