pl czcionki w menu OO

Wit Wilinski madman w linux.bydg.org
Pią, 15 Lip 2005, 02:16:15 CDT

On Fri, 15 Jul 2005 00:13:17 +0200
es_uomikim <es_uomikim w op.pl> wrote:

> Cześć,
>
> Ja mam tylko jedno male pytanie. Otóż jak to jest, że w menu
> OpenOffice'a kiedy odpalam go pod Gnomem mam polskie znaczki a jak już
> używając Fluxboxa (czy innego menadżera np: ION2, PWM) to ich nie ma (na
> tym samym komputerze itd oczywiscie)....nie rozumiem jak menadżer okien
> może mieć na to w ogole wpływ....i oczywiscie jak zaradzic problemowi ?

OOo wykrywa sesję gnome'a i wtedy używa tych samych czcionek co GNOME i usiłuje wyglądać podobnie do wybranego themika gtk+/gnome. Można wymusić mu "widzenie" gnome'a ustawiając zmienną OOO_FORCE_DESKTOP=gnome, np. OOO_FORCE_DESKTOP=gnome soffice.

Można też zmienić czcionkę GUI w OOo. W ustawieniach, w tabeli zamiany czcionek trzeba podmienić czcionkę Andale Sans UI na cokolwiek innego ;)

--
[ JID: madman w jabber.autocom.pl ] [ http://madman.2ya.com ]