A może by tak butik?

Michał Kastelik michal_kastelik w poczta.onet.pl
Czw, 14 Lip 2005, 18:05:45 CDT

Dnia 13-07-2005, śro o godzinie 21:07 +0200, Norbert Orlowski -
ORLON.net napisał(a):

> A mnie się marzy podręcznik dla firmy składającej komputery, który można
> dołożyć kupującemu do zestawu komputerowego
> Taki podręcznik instalacji + how to w razie problemów + miejsce na
> reklamy + .......................
> Poradnik ten mógłby napisany być w taki sposób by można go było z
> powodzeniem dać również nauczycielowi w szkole do wsparcia procesu
> dydaktycznego
>
> Norbert

Pomysł z podręcznikiem podoba mi się najbardziej. Kilka lata temu (chyba
z 5) kupiłem pocketa Visor Edge i właśnie do niego, małą instrukcje
obsługi po polsku (cała dokumentacja producenta była po angielsku)
napisali ludzie ze strony www.palmpage.pl.
Krótka, czarnobiała, bez szczegółów.

Mam w domu taki prosty podręcznik do Suse 7.2, w wydaniu pudełkowym były
4 książki (chyba z 2000 stron) ale była też książeczka z obrazkami 32
stronowa z instalacją i podstawowymi ustawieniami. Kto chciał czytał
biblie, kto nie chciał patrzył tylko na tą książeczkę.

Jeżeli chodzi o promocje Ubuntu to:
* od dłuższego czasu marzy mi się (zbieram fundusze) obklejenie
samochodu. Na początek może logo z napisem z tyłu, potem może te
obramowania pod rejestracją i na koniec przednia maska
* możnaby skombinować nalepki na auta albo po prostu wlepki

Zgodnie z zasadą "zaciekawić" a ludzie sami poszukają odpowiedzi
"Co to jest to ubuntu?"

Michał
http://www.ubuntuman.blogspot.com/