A może by tak butik?

Wit Wilinski madman w linux.bydg.org
Wto, 12 Lip 2005, 05:46:11 CDT

On Mon, 11 Jul 2005 21:59:03 +0200
Maciej Chojnacki <byte w byte.livenet.pl> wrote:

> Taka sobie myśl... Czy ktoś jeszcze oprócz mnie chciałby mieć koszulkę
> czy kubek z logo Ubuntu? Może by tak skorzystać z oferty butik.pl i
> założyć własny butik? Najpierw rzecz jasna mail do

Wpadlem na jeszcze jeden pomysl. A co gdybysmy przygotowali polskie Ubuntu Guide,
z opisem instalacji systemu (ze skrinszotami), rozwiazaniami najczestszych problemow i przedrukiem pl.ubuntuguide.org? Do ksiazki bylyby dolaczane plytki z najnowszym ubuntu.
Oczywiscie na poczatku mozna by dodac rozdzial wstepny o ubuntu i opisac filozofie ubuntu community;)

A sprzedaz powiedzmy koszty produkcji + 5zl na polskie community ubuntu (moglyby byc wykorzystane na pewnego rodzaju promocje - losowanie zestawu "ubuntu box" (plytki i ksiazka w kolorowym pudelku) na spotkaniach LUGow, organizacje zjazdow itp.

Nie wiem jak sie maja kwestie prawne dot. logo ubuntu i tresci pl.ubuntuguide.org

Jesli jest to do zrobienia, moznaby sie rozdzielic praca (rozdzialami;) i zaczac przygotowywac ksiazke w LaTeXu / LyXie...

--
[ JID: madman w jabber.autocom.pl ] [ http://madman.2ya.com ]