[OT] komórki, vim i Microsoft (było: narzedzia dekstopowe)

Shot - Piotr Szotkowski shot w hot.pl
Pon, 27 Cze 2005, 16:29:59 CDT

Witam.

// Przepraszam, że się trochę poczepiam, ale mam robotę nad którą
// powinienem ostro posiedzieć - a w takich sytuacjach najlepiej
// się na listy pisze...

Michal Skrzypek:

> rekompilować kernel żeby były polskie literki w SMSach :)

To akurat chciałbym, żeby choć było można...

> vi, bo to bardzo wydajny edytor o wieeelkich możliwościach :)

Vim to bardzo wydajny edytor o wielkich możliwościach. Możesz mi
powiedzieć, co takiego jest w innych edytkorach tekstowych, czego
nie ma w vimie?

> wielki boom na W95 (który to wymiótł całkowicie konkurencję)

Jaką konkurencję?

> to najzwyklejszy w świecie rekin finansowy, który
> musi szukać następnych ofiar, gdyż inaczej zginie.

Problem w tym, że jakieś-tam źródła podały, że Microsoft mógłby przez
pięć lat rozdawać Windows i Office'a, nie zarobić dolara i nie upaść.
I to to jest tak naprawdę niepokojące.

Pozdrav
-- Shot
--
  > Mam slacka8 i prowadzę www i pasuje mi takie coś (albo skrypt) pasuje mi
  > zrobić jakieś zakładanie konta na www żeby ktoś miał swoje konto na www
  To może offtopic, ale czy Ty słuchasz hip hopu?
                              -- PortMan i Jacek Popławski, pl.comp.os.linux
========================= http://shot.pl/wycinki/ === http://shot.pl/1/125/ ===