narzedzia dekstopowe

Wit Wilinski madman w linux.bydg.org
Pon, 27 Cze 2005, 01:37:58 CDT

On Mon, 27 Jun 2005 08:29:46 +0200
booster <b005t3r w tlen.pl> wrote:

> Dokladnie. Dla mnie to wyglada na jakis krok w kierunku zblizenia sie do
> windowsow - poczatkujacy uzytkownik dostanie zestaw narzedzi, dzieki
> ktorym nie bedzie musial kompletnie wiedziec co i gdzie w systemie
> piszczy. To chyba kompletnie nie tak mialo byc...

Dlaczego takie narzedzia. Powod jest prosty - sprobuj wytlumaczyc pani Basi z pokoju 103,
ze ma sobie otworzyc w vi /etc/fstab, dopisac tam odpowiednia partycje i odmontowac.
Albo powiedz to koledze, ktorego z trudem przekonales, zeby wyprobowal ubuntu, bo to
bardzo stabilny i wygodny system. Owszem, moze kiedys sie tego naucza, ale pamietam
ze jakies n (n>7) lat temu, sam mialem z tym spore klopoty... (wtedy internet nie byl popularny, wiec nie mialem nawet kogo spytac)

--
"Nie lekajmy sie zatem 'wyplynac na glebie' wielkiego oceanu informatyki"
	-- Jan Pawel II