siefs

Paool paool.k w gmail.com
Nie, 19 Cze 2005, 08:22:29 CDT

czy komus udalo sie wogole zmusic siefs do dzialania na ubuntu?

modul fuse mam juz w jajku (zrodelka z repozytorium), siefs
skompilowane - powinno dzialac. wydaje mi sie ze problem jest albo z
portem COM albo z kablem (chociaz na windowsie dziala...). odpalam:

sudo mount -t siefs /dev/ttyS0 /mnt/mobile

i zamiast widziec w katalogu mobile zawartosc telefonu to katalog
zamienia sie w plik ktorego nie da sie niczym otworzyc... :/ (zadnych
bledow przy montowaniu nie wyrzuca). wyglada to tak
http://img78.echo.cx/my.php?image=zrzutekranu4vo.png po prostu nie ma
do niego dostepu.

probowalem mkdir -m 0777 /mnt/mobile ale bylo to samo. dodam jeszcze
ze probowalem na drugim porcie com (ttyS1) oraz katalog /media/mobile
- nic to nie dalo. kabel jakos komunikuje sie z telefonem bo po
podlaczeniu zawiesza sluchawke (na windowsie tez sie zdarza jednak
dopiero przy laczeniu z telefonem, nie po podlaczeniu)