Ciekawostka

Molot molotster w gmail.com
Czw, 16 Cze 2005, 23:52:11 CDT

On 6/16/05, Norbert Orlowski - ORLON.net <biuro w orlon.net> wrote:

> Rzeczywiście zmienił
> No chyba że mnie się przywidziało ... pięć razy ;)
> Nie "rusza" tylko plików roota ale inych userów ładnie mąci
> Problem zgłoszony
> Pozdrawiam
> Norbert

W sumie... Dobrze skonfigurowany _serwer_ nie pozwoli w żaden sposób
na zmianę cudzych uprawnień. Ewentualnie w programie serwera może być
bug, ale to też kwestia administratora serwera.

--
Advocatus Diaboli - someone should do this job.

some kind of Molot
some kind of monster ;)

jid:molot w mruk.net
alt mailto:molot w mruk.net