Ciekawostka

Przemysław Adam Śmiejek tristan w silesia.linux.org.pl
Czw, 16 Cze 2005, 15:34:17 CDT

Kłaniam się,

 w odpowiedzi na pismo z dnia: czwartek, 16 czerwca 2005 19:00
 wysłane na adres: Molot <molotster w gmail.com>, Polska lista dyskusyjna
użytkowników Ubuntu <ubuntu-pl w lists.ubuntu.com>
 podpisane: "Norbert Orlowski - ORLON.net" <biuro w orlon.net>

> Zła to zapewne nie, ale ja mam ok i mimo wszystko
> Chyba znalazłem jakąś dziurę, bo pozwala mi na zmianę plików, ich
> przesuwanie, wszystko poza zmianą uprawnień (przed zmianą nazwy) a potem
> (po zmianie nazwy) na wszystko co chcę
> Ciekawe, n'est-ce pas?

Ale to nie jest dziura, tylko jakieś oszukiwanie programu. Sprawdziłeś czy
faktycznie zmienił te prawa. W każdym razie, dziura to nie jest, bo to nie
jest tak, że program chroni te prawa, tylko system.

--
 Przemysław Adam Śmiejek		Śląska Grupa Użytkowników Linuksa
 tel.: (48) 601-835-262	; GG: 650579	44-178 Przyszowice; Makoszowska 21