Ciekawostka

Norbert Orlowski - ORLON.net biuro w orlon.net
Czw, 16 Cze 2005, 12:00:28 CDT

Molot napisał(a):

>Zła konfiguracja gFTP nie jest chyba powodem do chwalenia się?...

Zła to zapewne nie, ale ja mam ok i mimo wszystko
Chyba znalazłem jakąś dziurę, bo pozwala mi na zmianę plików, ich
przesuwanie, wszystko poza zmianą uprawnień (przed zmianą nazwy) a potem
(po zmianie nazwy) na wszystko co chcę
Ciekawe, n'est-ce pas?
Już opisałem problem do Briana
Pozdrawiam w szczególności ignorantów i ... moją mamę, która zawsze we
mnie wierzyła
Norbert