Linuksowa Majówka na poznańskim Rozbracie

Shot - Piotr Szotkowski shot w hot.pl
Nie, 12 Cze 2005, 16:19:47 CDT

Witam.

LinuxNews donosi[1]:

> 7. maja w poznańskim squocie Rozbrat odbyła się nietypowa impreza,
> której celem było zaprezentowanie idei Wolnego Oprogramowania oraz
> Linuksa ludziom, którzy o sprawach Microsoft/Linux/Wolne
> Oprogramowanie nie mają wielkiego pojęcia.
>
> Postanowiliśmy (PLUG Poznań, stowarzyszenie ACTUS oraz kolektyw
> Rozbrat) wypłynąć na tereny dotychczas nie eksplorowane i pokazać
> Linksa ludziom zupełnie nie skażonym informatyką.
>
> Pomysłodawcą i motorem całej imprezy był Grzegorz "Patyczak"
> Kmita. Relacja z całej imprezy znajduje się pod adresem
> http://www.agrafka.art.pl/majowka/index.php.

A ja chciałbym tylko zwrócić uwagę na pewien detal
na trzynastej[2] i czternastej[3] z fotek. :o)

[1] http://hedera.linuxnews.pl/_news/2005/06/11/_long/3350.html
[2] http://agrafka.art.pl/majowka/013.php
[3] http://agrafka.art.pl/majowka/014.php

Pozdrav
-- Shot
--
       Surely, somewhere, somehow, in the history of computing, at least
       one manual has been written that you could at least remotely